EEN COMPLEXE WERELD
VAN INTEGRATIE
EN INTERACTIE

De snelle opmars van de cloud, upgrades van legacy systemen, de invoering van AI, veranderende verwachtingen van klanten en nog veel meer, betekenen dat de wereld van ERP- en CRM-systemen nu al complex is.

Daarom hebt u toegang nodig tot uitzonderlijke ERP- en CRM-specialisten om uw organisatie productiever te maken, uw klanten een optimale ervaring te bieden en om een concurrentievoordeel te behalen.

Het wordt nog ingewikkelder, maar wij zijn er om u te helpen.

Laat ons het talent vinden dat u nodig heeft

Onze ervaring helpt ons om inzicht te krijgen in het aanbod. Wij hebben met grote en kleine organisaties in de publieke en private sector gewerkt aan een reeks upgrades en implementaties van ERP en CRM.

Onze banden met talenten strekken zich uit over een breed aanbod van ERP- en CRM-omgevingen, van SAP, Oracle, Dynamics tot aan Salesforce.  Dus welke specialist u ook nodig hebt voor uw team, wij zijn waarschijnlijk al met hen in gesprek. 

Bel ons, of laat uw contactgegevens achter, en dan nemen wij contact met u op.

Neem contact met mij op

  • Met het versturen van dit formulier geeft u aan op de hoogte te zijn van ons privacybeleid dat uitlegt wat wij met uw persoonsgegevens doen.
Responsive Image
  De traditionele supply chain, werkmethoden en verwachtingen van klanten zijn allemaal opgeschud en ERP- en CRM-programma’s die de transformatie ondersteunden waren heel belangrijk bij deze vernieuwingen.

Als vertrouwde partner van ondernemingen in de publieke en private sector zijn wij gewend om het ene moment aan grootschalige ERP-programma’s te werken, het volgende moment een team op te zetten voor kleiner bedrijf dat haar eerste ERP- of CRM-systeem wil implementeren, en ook om te werken met kleine start-ups en scale-ups.

Wij hebben de ervaring, de talentpool en natuurlijk onze eigen geavanceerde ERP- en CRM-systemen om u te helpen bij uw succes.  
Sophie Vernaet
Business Director België

Antwoorden op uw vragen over ERP en CRM

Wat zijn de grootste ERP- en CRM-trends in 2021?

Waar beginnen we, na zoveel veranderingen! Veel organisaties gaan verder met het upgraden van oudere ERP-systemen om aan de veranderende consumentenvraag te voldoen. Cloud-ERP blijkt een game changer te zijn en de invoering ervan gaat bij veel organisaties razendsnel, ten koste van software die binnen het bedrijf draait.

AI en machine learning zullen steeds vaker in ERP- en CRM-systemen worden ingebed, waardoor bedrijfsprocessen beter kunnen worden geoptimaliseerd, meer op de klant kunnen worden afgestemd en het contact met klanten bijvoorbeeld door het gebruik van chatbots kan worden verbeterd. Om vooruit te komen zult u op deze vlakken moeten investeren.

Low-code of no-code CRM- en ERP-systemen gaan ook meer aandacht krijgen omdat ze meer maatwerk en personalisatie van niet-technische ERP- en CRM-gebruikers mogelijk maken.

Is het momenteel moeilijk om ERP- en CRM-professionals te werven?

Absoluut, maar wij houden wel van een uitdaging! Digitale transformatie projecten werden serieus opgevoerd, vooral bij bedrijven met een uitgebreide IT infrastructuur.

Dat betekent dat het lastig wordt om de juiste mensen te vinden, vooral kandidaten met ervaring in de nieuwste technologieën zoals SAP S/4HANA implementaties of AI capaciteiten zoals Salesforce Einstein.

Wat zijn de belangrijkste technische vaardigheden die nodig zijn binnen ERP en CRM?

Expertise op het gebied van cloud-implementaties zal moeilijk te vinden zijn, aangezien die vraag sterk is toegenomen in alle soorten organisaties.

Werkgevers zijn op zoek naar professionals met ervaring in nieuwere technologieën zoals AI, predictive analytics en procesautomatisering in robotica. Dit kan leiden tot concurrentie bij het vinden van deze mensen. U kunt dus best snel zijn als u ze binnen wilt halen.

Op welke soft skills moet ik letten bij het rekruteren van ERP- en CRM-professionals?

Voor het succesvol afronden van een ERP-implementatie of upgrade zijn skills op het vlak van change management van cruciaal belang. Dat gaat gepaard met sterke communicatieskills en sterk stakeholdermanagement.

Die soft skills zijn ook van cruciaal belang in CRM-functies, voornamelijk het vermogen om op een boeiende manier te communiceren met een niet-technisch publiek.

Wat is het gebruikelijke salaris voor ERP- en CRM-functies?

Salarissen kunnen sterk variëren, afhankelijk van de grootte van het bedrijf, de bedrijfstak of de locatie. Ontdek onze Salarisgids of neem contact op om de trends en salarissen vandaag te bespreken.