Onze maatregelen om Covid-19 het hoofd te bieden
We geven u graag een update over onze maatregelen omtrent COVID-19. Deze situatie vraagt om flexibiliteit, wat eigenlijk een van onze sterke punten is! Door verschillende aanpassingen hebben wij ervoor gezorgt dat onze mensen gewoon kunnen blijven werken, thuis en als dat mogelijk is, ook op kantoor.
Veiligheid en preventie
Onze primaire focus is de veiligheid onze medewerkers en bezoekers. Zowel op internationaal als op lokaal niveau zijn er maatregelen genomen om te voorkomen dat het virus onze kantoren binnendringt. Dit doen wij onder andere door:
- Tips en updates over het ‘voorkomen van’, hygiëne en richtlijnen over veiligheid
- Het beschikbaar stellen van hygiënische producten
- De invoering van flexibel werken (thuiswerken) en op kantoor met toegwezen werkplekken om de anderhalve meter te garanderen
- Digitale sollicitatie- en klantgesprekken
- Minimaal verkeer tussen kantoren en landen
Onmiddellijk vanaf het begin van Covid-19 hebben we de nodige actieplannen uitgerold naar klanten en kandidaten, welke nog steeds bestaan:
- Een taskforce bestaande uit bestuur, HR, preventie en Communicatie
- Een interactief platform waar de verantwoordelijke of manager per team en kantoor alle informatie kan lezen en erop reageren
- Een ondersteuningsplan voor al onze medewerkers en managers om strikte maatregelen toe te passen, gericht op business as usual
- Aanpassen van informatie en procedures in het geval van nieuwe ontwikkelingen
- Informeren van onze uitzendkrachten, zzp'ers en hun werkgevers
Flexibiliteit en kansen
De wereld van werken is veranderd. Wij organiseren onze bijeenkomsten alleen digitaal. Dit bespaart u en onze consultants tijd en het verbetert de veiligheid. We hebben onze consultants dienovereenkomstig getraind in het afnemen van video- of telefonische interviews. Ook houden we contact met onze kandidaten over kansen en begeleiden we hen met extra tips om hier samen, klaar voor de toekomst, door te komen.
Persoonlijk merk ik dat onze consultants meer dan ooit gemotiveerd zijn om de juiste persoon voor uw bedrijf of project te vinden!
Business as usual
Uw lopende projecten gaan uiteraard met de nodige prioriteit door, tenzij u ons anders informeert. Wij adviseren u graag over de juiste oplossing.
Als u toekomstige projecten heeft, flexibel talent nodig hebt of wilt bespreken hoe we in deze periode werken dan beantwoorden wij vragen graag per telefoon (05 665 36 00), per e-mail of via het contactformulier op deze pagina.
De continuïteit van uw bedrijf en de veiligheid van uw en onze medewerkers blijven onze prioriteit.
Manager vanop afstand
Met zoveel mensen die thuiswerken vanwege Covid-19, ontwikkelden wij speciaal voor u de ‘Managen vanop afstand’ hub. Deze hub biedt u alles wat u nodig hebt om u aan te passen aan de nieuwe manier van werken.
Robby Vanuxem
Managing Director Hays België
We power the world of work, we are Hays.
Neem contact met ons op
Heeft u een vraag of opmerking of kan u hulp gebruiken bij het rekruteren? Wij nemen graag contact met u op.