Over de organisatie
Onze klant is een bekende speler binnen mobiliteitsoplossingen, een markt in volle beweging naar verduurzaming, met werkzekerheid en een enorme sociaal-maatschappelijke relevantie. Je krijgt een standaard opleiding van 3 weken. Daardoor ben je zeker van een vlotte opstart.
Jouw nieuwe functie
Als Teamleader Customer Service zal je een groeiend team van 6 personen aansturen. Je staat in voor de coaching en ontwikkeling van teamleden om hun vaardigheden en prestaties optimaal te verbeteren. Je zal nieuwe werkkrachten mee rekruteren voor in jouw team. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het analyseren van data en KPI’s om te kijken hoe de huidige manier van werken efficiënt kan worden verbeterd en of de vooropgestelde doelstellingen worden behaald. Tot slot, ben jij het primaire aanspreekpunt voor escalaties en feedback en onderhandel je in het sluiten van nieuwe samenwerkingsovereenkomsten met bepaalde klanten.
Jouw profiel
Hays is op zoek naar een analytische kandidaat met de juiste people skills. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Frans. Kennis van het Engels is een plus. Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand met
minstens 2 jaar ervaring in een leidinggevende en klantgerichte rol. Je beschikt over een strategisch denkvermogen en behoudt een helicopterview waar nodig. Tot slot, heb je een zeer goede kennis van Excel.
De arbeidsvoorwaarden
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 02 533 21 66
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217