Over de organisatie
Voor onze klant, een grote internationale speler in de Logistieke sector met vestigingen wereldwijd, zijn we op zoek naar een Operations Assistant Road om hun team te Puurs te versterken.
Jouw functie
Als Operations Assistant Road word je geplaatst op de divisie Noordoost Europa waar je je gaat specialiseren in baantransport. Je staat in voor verschillende administratieve taken waar onder:
- Je verwerkt inkomende orders (ontvangen, controleren en coördineren met transportplanning).
- Je volgt transportorders op (ophalen en afleveren).
- Je behandelt en analyseert problemen.
- Je werkt samen met de klant en onze onderaannemers aan een oplossing.
- Je behandelt klachten of escalaties.
- Je voert diverse administratieve taken uit, zoals het voorbereiden van transportorders, controleren van inkomende facturen, en afhandelen van transportdocumenten.
Jouw profiel
- Je hebt net je bachelordiploma of graduaat behaald (in de richting van logistiek of economie) of je hebt een eerste administratieve ervaring.
- Je hebt affiniteit met wegtransport.
- Je hebt een sterke kennis van Nederlands en Engels. Andere talen zijn een plus.
- Je bent flexibel en bereid om andere afdelingen te ondersteunen wanneer nodig, afhankelijk van de bedrijfsbehoeften.
- Je bent gestructureerd, ordelijk en nauwkeurig.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden.
De arbeidsvoorwaarden
- Onze klant biedt een uitdagende werkomgeving met volop mogelijkheden voor verdere professionele groei en ontwikkeling.
- Je krijgt een salarispakket aangevuld met diverse extralegale voordelen
- Een flexibele werkgever mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk, en recht op 33 vakantiedagen per jaar.
Solliciteer direct op deze vacature
Ben jij de ideale kandidaat voor deze job als Operations Assistant Road? Aarzel dan zeker niet om te solliciteren via onderstaande knop.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI