Jouw nieuwe functie
In deze rol zal jij instaan voor het verwerken van de binnenkomende bestellingen in het systeem. Verder bied je ondersteuning aan het commerciële team waarbij je instaat voor het opvolgen van de afspraken met de klanten, het verwerken van klantengegevens, etc. Je beantwoordt de vragen van de klanten steeds met plezier en zorgt ervoor dat de problemen zo efficiënt mogelijk worden opgelost. Daarnaast sta je in voor de verzending van kleine pakjes via de post, de telefonie en de facturatie. Bovendien kan dit takenpakket nog veranderen afhankelijk van jouw ambities. Kortom is het een functie waarbij iedere dag er anders uitziet, wat de job net zo gevarieerd en uitdagend maakt.
Jouw profiel
Voor de rol van customer service medewerker zijn wij op zoek naar iemand met ervaring binnen een gelijkaardige functie. Verder spreek je vloeiend Nederlands en heb je een goede kennis van het Frans. Heb je kennis van het Engels, dan is dit een pluspunt. Het is een groot voordeel als je kan werken met een ERP-systeem. Tot slot is Hays Antwerpen, samen met de klant, op zoek naar een kandidaat die graag in team werkt en flexibel is.
Jouw nieuwe werkgever
Deze klant is actief als fabrikant van koffietoestellen en onderscheidt zich van anderen door middel van hun goede service en flexibiliteit.
Arbeidsvoorwaarden Onze klant biedt een gevarieerde functie binnen een sterke stabiele speler aan. Daarnaast mag jij je ook verwachten aan een mooi brutoloon, ecocheques, 7 extra vakantiedagen en een hospitalisatie -en groepsverzekering.
Tot slot kan je in deze functie parttime (3/5de of 4/5de) aan de slag.
Wat moet je nu doen?
Heb je interesse in deze vacature? Aarzel dan niet en solliciteer of neem contact op met Arzia Zekir van Hays Antwerpen op het nummer 03/302.07.04.
#LI-DNI