Als Brand Manager Interieur (B2C) kom je terecht bij een Oost-Vlaamse distributeur van keuken- en woonaccessoires - vast contract met competitief salarispakket.
Jouw nieuwe werkgeverJouw nieuwe werkgever is een Oost-Vlaamse KMO actief in de distributie van keuken- en woonaccessoires. Met meer dan vijf merken is onze partner internationaal top of mind in meer dan 10 verschillende landen. Je komt terecht in een familiale werkomgeving met korte communicatielijnen en een dynamische bedrijfscultuur. Als Brand Manager Interieur (B2C) maak je deel uit van een vijfkoppig marketingteam waar tal van projecten rond verdere digitalisering op jou staan te wachten.
Jouw nieuwe functieAls Brand Manager Interieur (B2C) sta je aan het roer van de marketingstrategie richting de eindconsument. Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit;
- Het ontwikkelen en uitvoeren van een marketingstrategie die de eindconsument target, in lijn met de algemene strategie van het bedrijf
- Het uitvoeren van concurrentie- en marktonderzoek om op de hoogte te blijven van de markttrends en klantvoorkeuren
- Het ontwikkelen en uitrollen van een contentkalender waarbij je zelf via verschillende kanalen (social media, emailmarketing, blogpostings, etc.) interessante en relevante content voorziet voor jouw doelpubliek
- Het plannen en uitvoeren van multichannel marketingcampagnes (online en offline) met het oog op het vergroten van de online en offline marktbekendheid, klantenbetrokkenheid en sales
- Het opbouwen en verder ontwikkelen van partnerships met influencers en bloggers
- Het onderhouden van contacten met de eindconsument via verschillende platformen in het kader van community management
- Het opbouwen en uitbouwen van de samenwerking met interne (vb. sales, Product Manager, etc.) en externe (vb. marketing agencies) stakeholders
- Het analyseren en rapporteren van de verschillende marketing initiatieven richting de B2C doelgroep
- Rapportage aan Marketing Manager
Wat heb je nodig om succesvol te zijn als Brand Manager Interieur (B2C)- Je beschikt over een relevante opleiding in een economische richting, bij voorkeur met focus op marketing
- Je beschikt over een eerste relevante ervaring binnen B2C marketing
- Je werkt proactief en mist geen enkele deadline door jouw organisatorische skills
- Je kan een merkstrategie uitdenken, maar gaat even graag operationeel binnen marketing aan de slag
- Je beschikt over een goede kennis Nederlands en Frans
Wat je in ruil mag verwachtenIn ruil voor deze fantastische opportuniteit als Brand Manager Interieur (B2C) wordt jouw inzet beloond met:
- Een marktconform salaris
- Maaltijdcheques (€6/dag)
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Laptop
- Ecocheques (€250/jaar)
- Mogelijkheid tot twee dagen thuiswerk na opleidingsperiode
- 6 ADV dagen, vrij te kiezen
Ben jij de hands-on Brand Manager Interieur (B2C) die op zoek is naar een balans tussen strategie en uitvoerend werk? Solliciteer snel online. Na een eerste screening via Hays, zullen er twee gesprekken plaatsvinden. Uiteindelijk ontvang je een loonvoorstel op maat.
Is deze job toch niet helemaal jouw ding, maar sta je wel open voor een nieuwe uitdaging binnen Wens je graag bijkomende informatie? Neem dan zeker contact op met Julie Van hoe van Hays Marketing via +32 (0)9 266 11 97.#LI-DNI