Allround Administratief Medewerker

Anderlecht | Administratieve job met financiële taken | Retail sector | NL + FR + EN | 1107821
Je nieuwe functie

Voor een dynamisch bedrijf in de regio Anderlecht zoekt Hays een veelzijdige administratieve kracht die zowel nauwkeurig als communicatief sterk is.

In deze rol sta je in direct contact met de interne teams, de klanten en daarnaast ook de leveranciers. Je zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling, waaronder het beheer van mails en telefoongesprekken en je coördineert het onderhoud van de werkruimtes. Daarnaast ondersteun je het commerciële team door offertes op te stellen, facturaties te verwerken en klantenopvolging tot in de kleinste details te doen. Ook de financiële administratie speelt een belangrijke rol in jouw takenpakket: je controleert facturen, staat in nauw contact met de financiële directie en verzorgt de betalingen. Verder coördineer je de administratie van technische en commerciële teams.

Jouw profiel

Voor deze veelzijdige administratieve functie zoeken we een communicatieve en dynamische kandidaat met een sterke teamgeest. Je hebt ervaring in commerciële en administratieve ondersteuning en voelt je comfortabel in een jonge, energieke werkomgeving. Je werkt vlot met Word en Excel, vooral voor offertes en facturaties op te stellen en verdere commerciële opvolging te garanderen. Relevante ervaring is een grote troef. Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands en spreekt daarnaast nog een aardig woordje Engels. Als proactieve en nauwkeurige professional weet je je snel te integreren in een team, ben je sociaal en zeer klantgericht, en combineer je moeiteloos flexibiliteit met een gestructureerde aanpak. Met jouw open mindset en nauwkeurigheid draag je bij aan een efficiënte werking van het bedrijf.


De arbeidsvoorwaarden
Deze functie biedt een werkweek van 38 uur met een flexibel uurrooster. Je mag rekenen op een competitief salaris, afhankelijk van je profiel, met mogelijkheid tot evolutie naar de toekomst toe. Daarnaast krijg je extralegale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en een forfaitaire vergoeding. Daarnaast geniet je van een 13e maand en dubbel vakantiegeld. Op lange termijn zijn er kansen om je takenpakket uit te breiden en door te groeien binnen de organisatie, zodat je mee kan bouwen aan de toekomst van het bedrijf.

Over de organisatie

Je komt terecht in een inspirerende en dynamische organisatie binnen een gerenommeerde internationale speler. In deze omgeving werk je met een gevarieerd klantenbestand uit de retailsector en maak je deel uit van een energiek team waarin samenwerking en initiatief centraal staan. Na een snelle introductie duik je direct in een stimulerend werkklimaat dat kansen biedt voor persoonlijke groei en innovatie.

De volgende stap

Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job met veel klantencontacten? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Claudia Gallo van Hays Brussel via haar telefoonnummer: 02 588 70 80.
#1107821


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Retail & Consumer Goods
Lieu
Anderlecht
Spécialité
Office Administration
Salaire
Brutomaandloon van €2500 - €3000 op basis van je ervaring
Réf. :
1107821

Contacter un consultant

Contactez Claudia Gallo, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruxelles
Hays Bruxelles, Culliganlaan 2A

Téléphone: 02 588 70 80

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Allround Administratief Medewerker

  • Administratief Medewerker Prestatiebeheer

    Kampenhout | Administratief Medewerker Prestatiebeheer | NL | Vast contract
    Kampenhout€2600 - €3800 bruto
  • Office Assistant

    Izegem | Office Assistant | Administratie | Projectfacturatie | Debiteurenbeheer | NL-FR | 1107718
    Izegem€2800-€3500 + MC, GV, 6 adv, bedrijfswagen
  • Commerciële Binnendienst

    Overijse | Commerciële Binnendienst | NL-FR-EN | Inruilloonwagen + tankkaart | Onmiddellijk vast contract
    Overijse€3500-€4200 bruto
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages
  • Management Assistant CEO

    Communicatie | Afwisseling | Verantwoordelijkheid | Ondersteuning | NL – ENG - FR | 1107512
    ArdooieBruto €3000-€4500 + MC8, GV, HV, CAO90, TW, 12 adv