Over de organisatie
Voor een goede klant, een internationale speler in nichesector, kijkt Hays uit naar een administratief boekhoudkundig medewerker voor een voltijdse functie met een gevarieerd takenpakket. Het betreft een opstart op interimbasis en na 6 maanden krijg je een vast contract.
Jouw nieuwe functie
Als administratief boekhoudkundig medewerker zal je een gevarieerd takenpakket hebben, waarbij je verantwoordelijkheden bestaan uit:
- Voorbereiden van jaarafrekeningen en bijwerken van financiële gegevens
- Financiële rapporten vertalen en opstellen van berekeningen in Excel
- Ondersteunen bij audits en opstellen van dividendrapporten
- Overeenkomsten bijwerken en documenten aanpassen
- Financiële analyses uitvoeren en formulieren invullen
Jouw profiel
- Je hebt een A2 of bachelordiploma in boekhouding of accountancy
- Je hebt al een eerste relevante ervaring in een administratieve boekhoudkundige functie
- Je bent bekend met jaarrekeningen en balance sheets
- Je beheerst het Nederlands en het Engels zeer goed
- Je hebt een goede kennis Excel en SAP
- Je bent hands-on en een echte teamspeler
- Je kan goed omgaan met strakke deadlines en je bent leergierig
De arbeidsvoorwaarden
Bij onze klant kom je terecht in een internationaal bedrijf in de nichesector. Je start op interim-basis en na een succesvolle periode van 6 maanden heb je kans op een vast contract. Je krijgt een marktconform brutosalaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, 33 verlofdagen, flexibele werktijden,… Daarnaast is 1 dag thuiswerk per week mogelijk. De klant garandeert een warme sfeer dankzij tal van evenementen zoals familiedagen, barbecues en leuke evenementen.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze functie als administratief boekhoudkundig medewerker? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI