Over de organisatie
Je komt terecht in een toonaangevend bedrijf in volle groei. Deze machinebouwer staat gekend voor een open bedrijfscultuur en positieve werksfeer. Je komt terecht in een innovatieve omgeving waar jouw persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staat. Hun motto? “Teamwork makes the dream work”.
Jouw nieuwe functie
- Je vraagt prijsoffertes op bij verschillende leveranciers.
- Je bent verantwoordelijk voor het aankopen van directe en indirecte materialen.
- Je volgt de geplaatste orders en levertermijnen nauwkeurig op.
- Je controleert de leveranciersfacturatie en boekt ze tijdig in.
- Je vraagt de nodige certificaten op bij de leveranciers.
- Je zorgt voor een goede klachtenbehandeling.
- Je bouwt lange termijn relaties op met nieuwe en bestaande leveranciers.
Jouw profiel
- Je hebt minimaal een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door jouw ervaring.
- Je hebt ervaring binnen een administratieve functie. Ervaring binnen aankoop is een pluspunt.
- Talenkennis: Nederlands en Engels.
- IT-kennis: MS Office
- Je bent communicatief sterk, zelfstandig, nauwkeurig,...
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een bedrijf met een aangename en collegiale sfeer. Onze klant biedt jou
- Een stevige onboarding bij opstart,
- 26 verlofdagen,
- Een marktconform loonpakket,
- Maaltijdcheques,
- Groepsverzekering,
- Een vast contract.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Aankoop assistent regio Aalter? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Chloë Moreels via 056 23 05 81. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie? Neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI