Over de organisatie
Een betrouwbare isolatiepartner, waar bouwprofessionals en particulieren samenkomen voor de bouw en renovatie van diverse gebouwen. Hoogwaardige isolatiepanelen bieden veelzijdige toepassingen en worden geproduceerd in een geavanceerde fabriek. Zij bouwen vertrouwensrelaties op met hun klanten, gebaseerd op betrouwbaarheid, transparantie en het respecteren van deadlines. Hun kernwaarden zijn expertise, efficiëntie en betrouwbaarheid.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service teamleader stuur jij het customer service team aan en optimaliseer je de dienstverlening naar de klant toe. Daarnaast optimaliseer je processen binnen Customer Service en bewaakt en voert KPI’s in, terwijl je het service level opvolgt. Je bent ook supervisor je het Customer Service Team en biedt ondersteuning waar nodig. Je werkt nauw samen met andere afdelingen om complexere vraagstukken op te lossen.
Jouw profiel
Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
Eerste relevante ervaring als teamleader
Zeer goede kennis NL/ENG/FR
Je hebt een goede kennis van SAP en MS-Office
Stressbestendig, flexibel en oplossingsgericht
De arbeidsvoorwaarden
Aantrekkelijke verloning tot €5000bruto
Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Bedrijfswagen
Flexibele uren
12 adv- dagen boven 20 wettelijkeverlofdagen
Verantwoordelijkheid, uitdaging en inspraak
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als customer service teamleader?
Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Freya Vermeulen van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
Téléphone: 050472046
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217