Over de organisatie
Samen met onze klant, een wereldleider in energieoplossingen, actief in meer dan 150 landen wereldwijd, zijn we op zoek naar een Customer service om hun team in Rumst te versterken.
Jouw nieuwe functie
Als Customer service ben je verantwoordelijk voor:
- Verwerken van bestellingen en beantwoorden van klantvragen.
- Beheren van bestellingen en deadlines volgens Klantenservice KPI’s.
- Proactief samenwerken met belanghebbenden voor soepele levering.
- Fungeren als back-up voor andere collega's indien nodig.
- Factureren en maandelijkse verwerking van verzonden onderdelen.
- Informatie verstrekken over diensten en ondersteuning bieden bij tools zoals WebParts.
Jouw profiel
- 2-3 jaar ervaring in klantenservice en enige logistieke ervaring (import/export/transport).
- Sterke communicatieve vaardigheden en vloeiend Engels (Nederlands is een plus).
- Analytisch en probleemoplossend vermogen.
- PC-vaardigheden vereist; ervaring met CRM-tools is een voordeel.
- Bachelor of gelijkwaardige ervaring.
- Pluspunt: ervaring in internationale klantenservice en/of commerciële functie.
De arbeidsvoorwaarden
- Onze klant biedt een uitdagende rol binnen een dynamische organisatie waar volop mogelijkheden zijn voor zelfontwikkeling.
- Dit is een fulltime contract (39 uur per week) met een initiële duur van 6 maanden met kans op een vaste tewerkstelling.
- Een flexibele werkgever waar je gemiddeld 3 dagen per week op locatie werkt en 2 dagen vanuit huis.
- Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
Solliciteer direct op deze vacature
Ben jij de ideale kandidaat voor deze job als Customer service? Aarzel dan zeker niet om te solliciteren via onderstaande knop!
#LI-DNI