Over de organisatie
Je komt terecht in een toonaangevend internationaal bedrijf in volle groei. Dit internationaal bedrijf binnen de Retail staat gekend voor een open bedrijfscultuur en positieve werksfeer. Je komt terecht in een innovatieve omgeving waar jouw persoonlijk groeitraject hoog in het vaandel staat. Er is een ruim opleidingsaanbod waarin je jezelf volledig kan ontplooien. Je merkt het al: je komt terecht in een warm team dat sterk met elkaar verbonden is.
Jouw nieuwe functie
Je beheert de mailbox van het aankoopteam en zorgt voor een vlotte communicatie.
Je biedt administratieve ondersteuning aan drie aankopers.
Je onderhoudt contact met leveranciers over leverproblemen en prijsverschillen.
Je stelt onderhandelingsdocumenten op en volgt deze administratief op.
Je ondersteunt bij de introductie van nieuwe producten door presentaties te maken en productstalen aan te vragen bij leveranciers.
Je fungeert als contactpersoon voor zowel interne collega’s als externe partners.
Jouw profiel
Je hebt minimaal een Bachelordiploma.
Je bent op zoek naar een eerste werkervaring of hebt al ervaring opgebouwd binnen een administratieve functie.
IT-kennis: Excel.
Talenkennis: Nederlands & Engels. Kennis Duits is een pluspunt.
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een stabiel bedrijf met een aangename en collegiale sfeer. Onze klant biedt jou:
Een grondige opleiding bij opstart,
6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen,
Een aantrekkelijk loonpakket: €2650 - €3000 bruto,
Maaltijdcheques,
Hospitalisatieverzekering,
Verplaatsingsvergoeding,
Glijdende werkuren,
2x thuiswerk/week (na inwerkperiode),
Doorgroeimogelijkheden,
Een vast contract.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Administratief Aankoopbediende regio Gent? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Chloë Moreels via 056 23 05 81.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie? Neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI