Commercieel-Administratief Medewerker Aftersales (NL-FR-EN)

Aartselaar | Commercieel-Administratief Medewerker Aftersales | Technische KMO | Servicegericht | Fulltime
Over de organisatie
Voor een van zijn klanten in regio Aartselaar, een internationale technische speler binnen zijn segment, kijkt Hays Antwerpen Office Professionals vandaag dringend uit naar een administratief sterke collega om het commercieel binnendienst team te vervoegen. Het betreft een vervanging en dus een opportuniteit voor lange termijn. Het kantoor staat in voor de Benelux regio. Als bedrijf streven ze naar kwaliteit en duurzaamheid en willen ze een betrouwbare partner zijn voor hun klanten.

Jouw nieuwe functie
Als Commercieel-Administratief Binnendienst Medewerker maak je deel uit van een team van 3 personen. Jouw verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:
  • Klantencontact en dossieropvolging aftersales (productadvies, prijzen, levertermijnen…)
  • Stukje orderverwerking
  • Opvolging backorders
  • Back-up offertes
  • Contact met fabriek in Duitsland
  • Ad hoc administratieve taken

Jouw profiel
De ideale kandidaat heeft een eerste gelijkwaardige administratieve ervaring op zak in een servicegerichte omgeving. Je hoeft geen technieker te zijn maar een interesse of affiniteit met een technisch product of branche is wel belangrijk. De interesse om je te verdiepen in de producten en een grote catalogus moet er zijn. Qua talenkennis heb je een vlotte kennis Nederlands en Frans om klanten te woord te staan, via telefoon en e-mail. Een woordje Engels komt ook van pas als je in contact staat met de collega’s in Duitsland voor productie en stockopvolging. Ervaring met SAP is een grote troef maar geen must. Je kan vlot werken met IT en systemen. We zoeken iemand klantgericht en commercieel ingesteld voor deze positie. Ook ben je communicatief, administratief sterk en georganiseerd. Tot slot kan je zelfstandig werken, maar werk je ook graag in team en kan je de nodige prioriteiten stellen op dagelijkse basis.

De arbeidsvoorwaarden
Bij onze klant komt je terecht in een klein en hecht team. Er heerst een open en down-to-earth cultuur. Ze zijn een gezond bedrijf en een gekende waarde binnen hun wereld. Ze bieden jou een fulltime betrekking met een gevarieerd takenpakket. Je kan rekenen op een marktconforme verloning op basis van jouw ervaringen. Op jaarbasis heb je 26 vakantiedagen waarvan enkele vastgelegd zijn in de zomermaanden (vrij op te nemen wel) en ook tussen kerst en nieuwjaar zijn ze gesloten. Je werkt bovendien mooie daguren van 8u30 tot 17u en op vrijdag tot 16u. Ze zijn vlot bereikbaar, zowel met de wagen als het openbaar vervoer.

Solliciteer direct op deze vacature
Interesse in deze servicegerichte job als Commercieel-Administratief Medewerker bij onze klant in Aartselaar? Solliciteer dan online met een up-to-date CV of contacteer Katrien Kosik van Hays Antwerpen voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Other
Lieu
Aartselaar
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
€2600 - €3400 bruto + voordelen
Réf. :
1107184

Contacter un consultant

Contactez Katrien Kosik, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Anvers
Hays Anvers, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027964

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Commercieel-Administratief Medewerker Aftersales (NL-FR-EN)

  • Administratief bediende met klantencontact NL/FR

    Berchem | Administratie | Dynamisch en inclusief bedrijf | Nederlands & Frans | FT of 4/5 | 1106089
    Berchem (Antwerp)2700 - 3200 bruto + voordelen
  • Administratief medewerker - junior

    Overijse | Administratief medewerker |Facturatie | NL| Familiale sfeer | 32 verlofdagen | 1106291
    Overijsetot 2500 euro bruto
  • Commerciële Binnendienst

    Overijse | Commerciële Binnendienst | NL-FR-EN | Inruilloonwagen + tankkaart | Onmiddellijk vast contract
    Overijse€3500-€4200 bruto
  • Administratief specialist

    Oostende | Duizendpoot | Administratie | Klantencontact | HR | Onthaal | Facturatie | Communicatie | 1107115
    Regio Oostende2500 Bruto + mooie voordelen
  • Personal Assistant CEO

    Brugge | Personal Assistant CEO | HR | 1107204
    BruggeAantrekkelijk salarispakket met voordelen