Over de organisatie
Voor onze klant, een internationale producent en installateur in het Waasland, is Hays op zoek naar een medewerker die technische en administratieve ondersteuning biedt. Je komt terecht in een middelgrote internationale producent en installateur, toonaangevend in de Belgische projectmarkt.
Jouw nieuwe functie
Als medewerker Technical Support Service bied je technische en administratieve ondersteuning bij de opmaak en opvolging van prijsoffertes en uitvoeringsdossiers voor herstellingen en onderhoud. Dit zijn een aantal van jouw taken:
Opmaken van offertes, in overleg met de service manager.
Communiceren met klanten voor de opvolging van prijsoffertes.
Verwerken en analyseren van prijsaanvragen en meldingen van storingen of klachten.
Voorbereiden van het technisch dossier ter aansturing van de productie.
Opmaken van het uitvoeringsdossier en de technische fiches voor de installateurs.
Analyseren van de uitvoering en voorbereiden voor facturatie.
Proactief communiceren met de klanten over de status van de herstelling of het onderhoud.
Jouw profiel
Je hebt een technisch diploma of gelijkwaardig door ervaring. Technische kennis over materialen en elektromechanica (oa motoren) is een plus.
Je bent stressbestendig.
Je communiceert vlot met klanten en denkt oplossingsgericht.
Je werkt graag in teamverband.
Je kan vlot met Office werken. Kennis van een ERP-pakket is een troef.
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Frans.
De arbeidsvoorwaarden
Voor de job van medewerker Technical Support Service kan je rekenen op een marktconform salarispakket. Je hebt 32 dagen verlof.
Solliciteer direct op deze vacatureHeb je interesse in deze job als medewerker Technical Support Service? Solliciteer online of contacteer Anja Lefever van Hays Engineering Gent via 09 266 11 93.
Heb je geen match met deze vacature? Contacteer me vrijblijvend voor andere passende opportuniteiten of check onze openstaande jobs op www.hays.be. Een discrete behandeling van elke kandidatuur is gewaarborgd.
#LI-DNI