Over de organisatie
Een mooi dienstverlenend bedrijf dat zich focust op verschillende expertises. Met een heuse teamspirit zorgen ze voor de juiste opvolging van jouw persoonlijk welzijn en kijken ze uit naar een gepaste work-life balance.
Jouw nieuwe functie
Als Klantenadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch, per e-mail als face-to-face. Je beheert dossiers en biedt empathische ondersteuning, waarbij je zorgt voor een snelle en correcte opvolging van hun vragen. Je bent ook actief in het uitbouwen van het klantennetwerk en het versterken van klantenrelaties. Daarnaast werk je 3 à 4 dagen per week in Gent en Deinze, en ben je flexibel om naar andere kantoren in de regio te reizen. Naast klantencontact ben je verantwoordelijk voor administratieve taken en werk je mee aan het behalen van commerciële doelstellingen.
Jouw profiel
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring.
- Eerste ervaring met klanten is een pluspunt.
- Goede kennis NL – ENG – FR.
- Grondige kennis MS-Office (Word, Excel).
- Je bent communicatief, assertief en een echte teamplayer.
- Omgaan met KPI’s en commerciële doelstellingen.
De arbeidsvoorwaarden
- Aantrekkelijk verloning russen €2700 bruto en €3200 bruto.
- Maaltijdcheques €8.
- Ecocheques.
- Sociaal abonnement.
- Hospitalisatieverzekering.
- Groepsverzekering.
- CAO90 bonus.
- Cafetariaplan.
- 12 ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen + 3 extra verlofdagen.
- Mogelijkheid tot 3 dagen thuiswerk.
Solliciteer direct op deze vacature.
Heb je interesse in deze vacature als Klantenadviseur bij dit warm en sociaal bedrijf? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Nicole Flores van Hays Office Support op het nummer 09 210 52 74.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie? Neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI