Sales Assistant met administratieve focus

Ternat | Sales Assistant in familiala omgeving | 32 vakantiedagen | retail | NL + goed FR en ENG | 1107071

Over de organisatie

Je komt terecht in een dynamische omgeving bij een groepering van een vijftigtal winkels. Het bedrijf staat bekend om zijn professionele aanpak en uitstekende service. Dankzij de kennis van winkel-eigenaren en medewerkers, gecombineerd met ondersteuning vanuit het hoofdkantoor, bieden ze een ongeëvenaarde dienstverlening. Het hoofdkantoor in Ternat heeft verschillende afdelingen en biedt volop mogelijkheden voor samenwerking en ontwikkeling.

Jouw nieuwe functie

In deze rol werk je nauw samen met verschillende managers en ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van dossiers en het opvolgen van campagnes, acties en promoties. Je houdt deadlines scherp in de gaten in een dynamische omgeving en hebt frequent contact met winkels en leveranciers. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het invoeren van verschillende gegevens in het systeem en ondersteun je bij communicatie naar hun leden en verschillende winkels. Soms neem je zelfs deel aan onderhandelingen met leveranciers en stem je af met marketing over producten en promoties. Dit alles om ervoor te zorgen dat alle informatie correct en tijdig wordt doorgegeven.

Jouw profiel

Voor deze functie zoeken we een ondernemende professional met een passie voor retail en administratie. Onze ideale kandidaat heeft al enkele jaren ervaring in een commercieel/administratief ondersteunende rol, kan goed organiseren en neemt graag initiatief. Je beschikt minstens over een secundair diploma. Je spreekt Nederlands met daarbij ook nog een aardig woordje Frans en kunt af en toe Engels gebruiken bij leveranciers en andere partners. Je kunt vlot werken met het Office-pakket, waaronder voornamelijk Excel. Als jij snel kunt schakelen, problemen efficiënt kunt aanpakken en graag een trekkersrol op je neemt, dan ben jij de persoon die wij zoeken. Bovendien ben je communicatief sterk en een echte teamplayer met een commerciële en analytische mindset.

De arbeidsvoorwaarden

Bij ons kom je terecht in een dynamisch en groeiend bedrijf waar de sfeer goed zit, maar waar je ook moet kunnen omgaan met flexibiliteit. Je werkt 40 uur per week waardoor je recht hebt op een mooi aantal van 32 vakantiedagen. Je geniet van 2 dagen thuiswerk per week, na het afronden van je opleidingstraject. Je ontvangt een brutosalaris dat afhankelijk is van de ervaring die jij naar voren brengt, aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, ecocheques, een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering, een 13e maand en dubbel vakantiegeld. Dit alles in een bedrijf waar je volop de ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen en initiatief te nemen.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Retail & Consumer Goods
Lieu
Ternat
Spécialité
Sales Support
Salaire
€3200-€3800 bruto + voordelen
Réf. :
1107071

Contacter un consultant

Contactez Lisa Mees, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 02 533 21 66

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Sales Assistant met administratieve focus

  • Administratief Bediende Back office

    Diegem – Administratief bediende – Nederlands, Frans en Engels – groeiende KMO
    Diegem2800-3500 euro bruto + extralegale voordelen
  • Administratief medewerker - junior

    Overijse | Administratief medewerker |Facturatie | NL| Familiale sfeer | 32 verlofdagen | 1106291
    Overijsetot 2500 euro bruto
  • Administratief specialist

    Oostende | Duizendpoot | Administratie | Klantencontact | HR | Onthaal | Facturatie | Communicatie | 1107115
    Regio Oostende2500 Bruto + mooie voordelen
  • Commercieel medewerker binnendienst

    Zaventem | Commercieel medewerker | Stabiel bedrijf | 32 verlofdagen | Variatie | Familiale sfeer
    Zaventem2500 tot 3500 euro bruto
  • Senior Administratief Bediende

    Retie | Medische sector | Ervaren Administratief Medewerker | NL/ENG/FR | 1107054
    Retie2500 - 3500