Je nieuwe functie
Voor onze klant, actief in de medische sector in Vilvoorde, is Hays op zoek naar een Customer Service a-Z.
Als Customer Service vorm je het eerste aanspreekpunt voor de B2B klanten voornamelijk via mail. Je geeft de bestellingen in het systeem Salesforce in en zorgt voor een correcte opvolging. Bovendien volg je de offertes op en ben je verantwoordelijk voor de facturatie. Tot slot, behoort klachtenbehandeling ook tot jouw takenpakket.
Jouw profiel
Voor deze job als Customer Service, gaat Hays op zoek naar klantgericht persoon die vlot is in het Nederlands, het Frans en het Engels. Je hebt immers nauw contact met de collega’s in Nederland en opleidingen gebeuren in het Engels. Bij voorkeur heb je een bachelordiploma en enkele jaren werkervaring op zak maar schoolverlaters met de juiste attitude en persoonlijkheid komen ook in aanmerking. Verder ben jij een assertief en open persoon, durf je vragen te stellen en initiatief te nemen. Je bent nieuwsgierig en kan je makkelijk aanpassen aan nieuwe systemen.
De arbeidsvoorwaarden
Wat kan jij verwachten?
- Aantrekkelijk brutosalaris
- Maaltijdcheques van 8 euro/ dag
- Ecocheques
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- 27 verlofdagen
Onze klant werkt met flexibele werkuren, waarbij je kan opstarten tussen 8 en 9 uur. Thuiswerk is 2 dagen/ week na de inwerkperiode mogelijk.
Over de organisatie
Je komt terecht in een dynamische en internationale omgeving met familiaal karakter. Onze klant is voortdurend in ontwikkeling wat ook de nodige mogelijkheden biedt. Je wordt goed opgeleid en er worden feedback momenten voorzien.
De volgende stap
Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job met veel klantencontacten? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Brussel.
#LI-DNI