Over de organisatie
Het bedrijf is innovatief in zijn eigen niche. Ze geven niet alleen hoge kwaliteit in hun toepassingen, maar zorgen ook voor goede waarden en normen binnen hun teams. Ze investeren in kennis en vaardigheden en garanderen dan ook uitstekende service. Gevestigd in meer dan 60 landen, nemen zij hun kennis van 40 jaar mee in hun producten en streven ze af op een perfecte aflevering.
Jouw nieuwe functie
Als management assistant zorg je voor een soepele organisatie en bied je uitgebreide administratieve ondersteuning. Je organiseert vergaderingen, bedrijfsevenementen en andere activiteiten, maakt overzichten en presentaties, en notuleert vergaderingen. Daarnaast coördineer je de input voor managementleden en bewaak je de voortgang van projecten. Je regelt logistieke zaken zoals lunches, recepties en zakenreizen, en boekt hotels en transfers voor gasten. Je beheert de voorraad kantoorartikelen, neemt deel aan projecten, zorgt voor efficiënt agendabeheer en houdt de algemene email inbox bij. Ook regel je catering en help je mee als eerste aanspreekpunt voor bezoekers en bellers.
Jouw profiel
Bachelor Management assistant of gelijkwaardig door ervaring
Zeer goede kennis NL – ENG, FR en DE is een pluspunt
Goede kennis van MS-Office
Administratief sterk, stressbestendig en nauwkeurig
Communicatief, teamplayer en hands-on
Je bent een expert in planning en organisatie
De arbeidsvoorwaarden
Aantrekkelijke loonpakket
Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
12 ADV dagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse om aan de slag te gaan als management assistant? Aarzel dan niet en verstuur je CV online of contacteer Freya Vermeulen van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
Téléphone: 050472046
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217