Management assistant

Regio Oostende | Agendaplanning | Projecten | Vergaderingen | Klanten | NL/ENG | 1106791

Over de organisatie

Het bedrijf is innovatief in zijn eigen niche. Ze geven niet alleen hoge kwaliteit in hun toepassingen, maar zorgen ook voor goede waarden en normen binnen hun teams. Ze investeren in kennis en vaardigheden en garanderen dan ook uitstekende service. Gevestigd in meer dan 60 landen, nemen zij hun kennis van 40 jaar mee in hun producten en streven ze af op een perfecte aflevering.

Jouw nieuwe functie

Als management assistant zorg je voor een soepele organisatie en bied je uitgebreide administratieve ondersteuning. Je organiseert vergaderingen, bedrijfsevenementen en andere activiteiten, maakt overzichten en presentaties, en notuleert vergaderingen. Daarnaast coördineer je de input voor managementleden en bewaak je de voortgang van projecten. Je regelt logistieke zaken zoals lunches, recepties en zakenreizen, en boekt hotels en transfers voor gasten. Je beheert de voorraad kantoorartikelen, neemt deel aan projecten, zorgt voor efficiënt agendabeheer en houdt de algemene email inbox bij. Ook regel je catering en help je mee als eerste aanspreekpunt voor bezoekers en bellers.

Jouw profiel

  • Bachelor Management assistant of gelijkwaardig door ervaring

  • Zeer goede kennis NL – ENG, FR en DE is een pluspunt

  • Goede kennis van MS-Office

  • Administratief sterk, stressbestendig en nauwkeurig

  • Communicatief, teamplayer en hands-on

  • Je bent een expert in planning en organisatie

De arbeidsvoorwaarden

  • Aantrekkelijke loonpakket

  • Maaltijdcheques

  • Hospitalisatieverzekering

  • Groepsverzekering

  • 12 ADV dagen

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse om aan de slag te gaan als management assistant? Aarzel dan niet en verstuur je CV online of contacteer Freya Vermeulen van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Engineering
Lieu
Regio Oostende
Spécialité
Office management
Salaire
3500Bruto - ...+ voordelen
Réf. :
1106791

Contacter un consultant

Contactez Freya Vermeulen, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brugge
Hays Brugge, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472046

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Management assistant

  • Junior Management Assistant

    Diegem | Management Assistant | Bachelordiploma | Internationaal bedrijf | NL-ENG | Interim optie vast
    Diegem2300 - 2800 euro bruto + extralegale voordelen
  • JUNIOR OFFICE & HR ASSISTANT

    Diegem – Office Assistant – Nederlands, Engels en Frans – Juridische sector
    DiegemAantrekkelijke verloning
  • Team Assistant

    Brussel | Management Assistant | Commerciële vastgoedsector | NL + FR + EN | Vast contract
    BrusselsBoven op je salaris geniet je ook van extralegale voordelen zoals maaltijdcheque
  • Marketing Assistant Textiel

    Ronse | Oost-Vlaanderen | Marketing | Marketing Assistant | Textiel | 1106501
    Oost-Vlaanderen Ronse€2500-€3000 bruto + extralegale voordelen
  • Event assistant

    Diegem | office & event assistant | NL – FR - ENG | interim met optie vast | voltijds | zelfstandig werken
    DiegemAantrekkelijk salaris