Over de organisatie
Deze dienstverlener biedt verschillende vormen van zorg aan in gans Vlaanderen en Brussel. De centrale diensten situeren zich vooral in Gent. Verder is er een netwerk van vele kantoren, verblijven en winkels, elk met hun eigen expertise. Met gans de groep trachtten ze hun klanten te ondersteunen voor een kwalitatief leven in de brede zin.
Jouw nieuwe functie
Als Facility Officer werk je vanuit Gent en ben je concreet bezig met:
Attesteringen en keuringen voor heel het patrimonium opvolgen en organiseren. Dat gaat over liften, elektriciteit, brandveiligheid, enz.
Je houdt contact met interne en externe stakeholders om dit goed te organiseren
Jij volgt op wanneer welke keuring moet ingepland worden en je houdt de grote planning bij
Rechtstreeks de techniekers en klusjesmannen aansturen is niet jouw verantwoordelijkheid
Wanneer echter bepaalde zaken of problemen blijven terugkomen, bepaalde keuringen blijven mislopen, dan detecteer jij deze trends
Je durft met initiatieven komen
Het FMIS-systeem is eveneens jouw verantwoordelijkheid – tickets bekijken, nadenken over optimalisaties om door te geven aan IT, enz.
Jouw profiel
We zijn voor deze functie op zoek naar een Bachelor of Master in een algemene of technische richting. Een bachelor facility management is uiteraard een interessant diploma. Minimaal een eerste ervaring, ook al is het maar een jaar, is een must. Er kan wat opleiding voorzien worden, wat logisch is in een nieuwe werkomgeving, maar iemand die pas van school komt, is te onervaren. Je bent iemand die zelfredzaam is, maar tegelijk goed in team kan werken. Een goede kennis Excel is heel belangrijk: je kan werken met draaitabellen, verticaal zoeken enz. Je durft mee te denken na je inwerkperiode en zaken in gang zetten.
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een open bedrijf met veel aandacht voor het welzijn van medewerkers. De waarden die ze willen uitdragen zijn: luisteren, eenvoud en durven anders zijn. Er lagen en liggen heel wat uitdagingen op de plank om alles efficiënter te laten verlopen dus met die groeipijnen moet je kunnen omgaan. Je werkt mee aan het wegwerken ervan. Je krijgt, naast een interessant brutoloon, ook maaltijdcheques, gsm-abonnement, CAO90, tussenkomst in de zorgaansluiting + gezin, hospitalisatieverzekering, tandverzekering, groepsverzekering, cafetariaplan en 3 extra verlofdagen bovenop de 12 ADV dagen en het wettelijk verlof. Je kan van thuis werken, maar op het kantoor aanwezig zijn, heeft natuurlijk zijn voordelen, zeker in deze rol.
Solliciteer direct op deze vacature
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 0498 17 66 79
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217