Financieel administratief coördinator

Boekhoudkundig en administratief medewerker | Boekhouding | Variatie | 1105998

Over de organisatie

Een erkende Belgische producentenorganisatie. Deze organisatie speelt een cruciale rol in de belangenbehartiging van haar sector, zowel op nationaal als internationaal niveau. Ze zet zich in voor een duurzame en winstgevende bedrijfsvoering, waarbij de nadruk ligt op het leveren van gezonde en kwaliteitsvolle producten. Daarnaast streeft de organisatie naar een veilige en sociale werkomgeving met minimale impact op het milieu en de klimaatverandering. Ze focussen zich daarnaast op innovatie en duurzaamheid en biedt naar zijn werknemers toe een dynamische werkomgeving. Daarnaast zijn ze vooruitstrevend en bieden ze een mooi toekomstperspectief en doorgroeimogelijkheden aan.

Jouw nieuwe functie

In deze zeer uitdagende allround functie met de nodige diversiteit, ben je verantwoordelijk voor de verwerking van aankoop, verkoop, administratie- en personeelskosten, evenals het indienen van diverse aangiftes. Je organiseert de maandelijkse afsluitingen en rapporteert tijdig aan de directeur. Daarnaast stel je budgetten, jaarrekeningen, balansen en winst-en-verliesrekeningen op en volg je de personeels- en kantooradministratie op. Je werkt mee aan het productie- en marketingplan door alle relevante informatie te verzamelen en bij te dragen aan de uitvoering en rapportering. Ook volg je gesubsidieerde projecten op en assisteer je bij de voorbereiding van de indiening. Je neemt mandaten op in naam van de beroepsvereniging en draagt bij aan de werking van het Paritair Comité. Bovendien voer je bovenstaande financiële en administratieve taken uit voor contractueel verbonden organisaties binnen de Belgische en Europese sectoren. Tot slot werk je mee aan de uitgaande communicatie over de opdrachten en verwezenlijkingen van de organisatie en de beroepsvereniging.

Jouw profiel

  • Bachelor/master met een interesse en/of financiële achtergrond

  • Pas afgestudeerd in een financiële studie? Zeker welkom!

  • Goede kennis NL/ENG

  • Vlotte omgang met MS-Office

  • Ambitieus, communicatief en dynamisch

De arbeidsvoorwaarden

  • Aantrekkelijk loonpakket

  • Maaltijdcheques

  • EcoCheques

  • Hospitalisatieverzekering

  • Verlof vrij te kiezen

  • 1 dag thuiswerk

  • Opstart 1 januari

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze vacature als financieel-administratief coördinator? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Freya Vermeulen op 050/47 20 46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Agriculture, Fishing & Forestry
Lieu
Regio Oostende
Spécialité
Accounting support
Salaire
Marktconform + voordelen
Réf. :
1105998

Contacter un consultant

Contactez Freya Vermeulen, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brugge
Hays Brugge, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472046

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Financieel administratief coördinator

  • Allround office assistant met commerciële flair (FT of 4/5)

    Lier | Administratieve duizendpoot | Hecht en modern bedrijf | Goede talenkennis | FT of 80% | Optie vast
    Lier€2500 - €3500 bruto + voordelen
  • Administratief bediende binnen internationaal bedrijf

    Wommelgem | Administratief bediende | Internationale omgeving | 1106024
    Wommelgem€2400-€3000 bruto met administratieve taken
  • Facility & Office Assistant

    Zaventem | Engels & Nederlands | Vast contract | Internationale omgeving | Facility management | 1105821
    ZaventemVast contract
  • Allround administratief medewerker FT of 4/5de

    Schoten | Administratief medewerker | FT of 4/5de | Mooie extralegale voordelen | 1105037
    SchotenMooie verloning aangevuld met extralegale voordelen
  • Personal Assistant

    Brussel | Finance Sector | Personal Assistant | Vast Contract | FR/NL | 1104825
    BrusselsEen contract van onbepaalde duur (voltijds).