Jouw werkgever
Samen met onze klant, een gekend familiebedrijf gelegen in Boechout, zijn wij op zoek naar een Supply Chain Officer. Een firma, actief in technische sector, waar meer dan 200 werknemers werken en er een open en positieve werksfeer heerst. Je komt terecht in een mooie werkomgeving en kan tot driemaal per week van thuis uit werken, wat je work-life balance ten goede komt!
Jouw functie
Als Supply Chain Officer ben jij van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van je eigen leveranciersportefeuille. Dit omvat:
- Het interpreteren van bestelvoorstellen en opvolgen van bestellingen tot aan de levering in het magazijn
- Behandelen van afwijkingen in leveringen en facturen
- Initiëren en implementeren van verbetervoorstellen voor de supply chain te optimaliseren
- Het opvolgen van voorraadstanden en signaleren van tekorten of vertragingen
- Samenwerken met Sales, Logistiek en Marketing om klantenbehoeften te vervullen
- Ondersteuning supply chain planners: leveringen opvolgen, backorderlijsten verwerken
- Aanspreekpunt leveranciers + rapporteren aan supply chain coördinator
Jouw profiel
- Bachelor diploma of gelijkgesteld door relevante werkervaring
- Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels
- Je hebt een goede kennis van Excel, SAP is een pluspunt (ERP, CRM een must)
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in aankoop of binnen Supply Chain
- Je kan zelfstandig te werk gaan en je bent analytisch ingesteld
De arbeidsvoorwaarden
Samenwerking staat bij onze klant centraal. Je krijgt een functie met de nodige verantwoordelijkheid en verder krijg je:
- Aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen
- Mogelijkheid tot thuiswerk 3 dagen per week
- 27 verlofdagen (vrij te kiezen)
- Voltijds of 4/5de
- Mooie werkomgeving
- Toffe collega en stabiel team
Solliciteer meteen
Zie jij jezelf helemaal in aanmerking komen voor deze vacature? Stel vandaag nog jouw kandidatuur of contacteer me via phoenix.dejonghe@hays.com
#LI-DNI