Over de organisatie
Onze klant is een internationaal, financieel gezond bedrijf gelegen in regio Antwerpen en actief in de farma sector. Voor hen is Hays Antwerpen Office Professionals actief op zoek naar een nauwkeurige en administratieve customer service medewerker. Het gaat om een uitbreiding van het huidige team. We zoeken iemand die idealiter snel kan starten.
Jouw nieuwe functie
Je zal terechtkomen in het team van Customer Service dat 8 medewerkers telt. Jouw grootste focus en verantwoordelijkheid ligt op de orderverwerking a-z. Je ontvangt de order van de klant of externe sales, verwerkt het in het systeem en maakt de orderbon op. Deze bon geef je door aan de medewerkers in het magazijn, die voor jou de goederen gaan picken. Het magazijn overhandigt jou de nodige documenten, zodat jouw collega’s het transport kunnen regelen via de vaste partners.
Tot slot neem je ook de facturatie voor jouw rekening. Op termijn komen hier nog andere taken bij zoals: retours verwerken, klachtenbehandeling, schade oplossen, mee instaan voor de stockafsluitingen.
Jouw profiel
Voor deze vacature van Backoffice Customer Service zoeken we een gemotiveerd, nauwkeurig persoon met verantwoordelijkheidszin. Je pikt snel nieuwe zaken op gezien de korte termijn van deze opdracht. Ook ben je niet afgeschrikt van repetitieve taken. Gezien het internationaal karakter van het bedrijf heb je een vlotte kennis van het Engels, dat ook de voertaal is. Met kennis van Spaans, Italiaans of Duits heb je zeker een streepje voor! Onze klant werkt bovendien met Axapta, maar het is geen must om dit reeds te kennen; het kan zeker aangeleerd worden. Tenslotte is het zeer belangrijke dat je houdt van administratie, nauwkeurigheid voor jou vanzelfsprekend is en je gestructureerd werkt.
Aanbod
Onze klant biedt een functie met verantwoordelijkheid in een aangename werkomgeving waar een hechte teamgeest belangrijk is. Naast een marktconform loon krijg je nog verschillende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een 13de maand, groeps- en hospitalisatieverzekering, 12 extra adv-dagen op jaarbasis, mogelijkheid tot 1 dag telewerken na inwerkperiode. Jouw collega’s zullen je met open armen ontvangen!
Solliciteer direct op deze vacature
Tijd voor een nieuwe uitdaging en zie je jezelf in aanmerking komen voor deze job als Backoffice customer service farma? Solliciteer dan snel online en bezorg ons vandaag nog je persoonlijk CV.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 032027964
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217