VERANTWOORDELIJKE PERSONEELSPLANNING

Antwerpen | Personeelsplanning | Capaciteitsplanning | Analytisch | NL | FT | Wagen | 1104844
Jouw nieuwe werkgever
Onze klant is één van de grootste onafhankelijke privébusbedrijven in België. Ze zijn de laatste jaren sterk gegroeid en door deze groei ook op zoek naar een verantwoordelijke personeelsplanning. Ze hebben meer dan 20 vestigingen verspreid over heel België die je ook gaat bezoeken. Er heerst verder een informele werksfeer en directe communicatielijnen.

Jouw functie
In deze functie zal je verantwoordelijk zijn voor de personeels- en capaciteitsplanning:
  • Enerzijds sta je in voor de personeelsplanning: analyseren van personeelsbehoefte (werkroosters, diensten en beschikbare vloot op elkaar afstemmen) + ondersteuning bieden bij jaar- en maandplanning van chauffeurs
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van planners
  • Anderzijds sta je in voor de capaciteitsplanning/bezettingsgraad: werking van alle planners van alle bedrijven gaan analyseren (hoe wordt dit momenteel gedaan, wat kan er efficiënter) + overleggen en rapporteren aan Operations Manager
  • Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van nieuwe tools en applicaties + databeheer
  • Ten slotte bestaat het derde luik van deze functie uit het optimaliseren en digitaliseren van systemen/processen

Jouw profiel
  • Bachelor of master denkniveau (Logistiek, IT)
  • Minimum 10 jaar ervaring in een planningsfunctie (personeelsplanning)
  • Ervaring in project en change management is een pluspunt
  • Je spreekt vlot Nederlands, basiskennis Engels is voldoende
  • Goede kennis Excel + kennis digitale applicaties zoals planningssoftware
  • Je bent een bruggenbouwer en communicatief
  • Je bent analytisch, probleemoplossend en stressbestendig

De arbeidsvoorwaarden
Onze klant voorziet een training on the job. Je krijgt een functie met verantwoordelijkheid en komt terecht in een fijne werkomgeving. Verder krijg je:
  • €4000 - €5000 bruto + voordelen (Wagen, MC, HV, GV, Onkostenvergoeding)
  • Vaste aanwerving
  • 26 vakantiedagen, vrij te kiezen
  • Flexibel uurrooster
  • Minimum 2x per week vanuit hoofdkantoor in Antwerpen werken
  • Thuiswerk 1x per week
  • Voltijdse tewerkstelling

Solliciteer meteen
Zie jij jezelf helemaal in aanmerking komen voor deze vacature? Stel vandaag nog jouw kandidatuur of contacteer me via phoenix.dejonghe@hays.com





#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Antwerp (province)
Spécialité
Projects & Change Management
Salaire
€4000 - €5000 bruto + wagen
Réf. :
1104844
Date de fermeture
22 Jan 2025

Contacter un consultant

Contactez Phoenix De Jonghe, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 014 48 03 67

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à VERANTWOORDELIJKE PERSONEELSPLANNING

  • Payroll officer met interessante HR projecten en 33 vakantiedagen

    Bornem | HR & payroll officer | Internationaal speler met familiale sfeer | NL-ENG| Vast contract | Fulltime
    Willebroekmarktconform brutosalaris
  • Administratief medewerker met technische affiniteit

    Herentals | KMO met internationaal karakter | technisch & planning | NL-EN-FR | aantrekkelijk salaris
    HerentalsAantrekkelijk salaris
  • HR officer (4/5e)

    Antwerpen | HR officer | Chemische sector | NL-ENG | 4/5e | 6 ADV dagen | 1104918
    AntwerpenMarktconform brutosalaris + extralegale voordelen
  • Junior Business Analyst

    Mechelen | Allround rol (HR, Fleet, Sales, Finance) | NL - ENG | Gezond internationaal bedrijf | 1101442
    Mechelen€2800 - €3800 + extralegale voordelen + wagen
  • Comp & Ben specialist

    Antwerpen | Compensation & benefits | NL-ENG | Fulltime | Vast contract | 1104730
    Antwerpenbedrijfswagen + andere voordelen