HAYS HR Contracting is gespecialiseerd in het vinden van de juiste talenten voor bedrijven voor hun projecten en tijdelijke opdrachten. Ons team bestaat uit gedreven professionals die streven naar het leveren van de beste oplossingen voor onze klanten.
In België zijn we verspreid over verschillende regio’s en investeren we in de juiste mensen om de expertise en marktpositie van Hays te versterken. Momenteel zoeken wij een Accountmanager.
Wat houdt de functie van Accountmanager in
Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor het uitbreiden van ons klantenbestand voor HR-freelancers & Project Sourcing. Jij benadert nieuwe bedrijven in regio Antwerpen / Vlaams-Brabant, beoogt contracten af te sluiten en opportuniteiten te creëren voor project consultants bij deze bedrijven. Jij brengt dus de bedrijven in kaart, benadert hen telefonisch en plant bezoeken in bij mogelijk interessante bedrijven. Daarnaast onderhoud je ook jouw klantenrelaties door middel van telefonisch contact, bedrijfsbezoeken, netwerkevents, enzovoort. Kortom, zowel een binnendienst - als buitendienstfunctie.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Actief benaderen van potentiële klanten en het opbouwen van een netwerk.
- Onderhouden van relaties met bestaande klanten en zorgen voor klanttevredenheid
- Actief benaderen van HR-freelancers op de markt zodoende een netwerk uit te bouwen binnen de HR freelance wereld. Dit via netwerkevents, seminaries,...
- Proactief opdrachten zoeken voor de beschikbare project consultants
- Opstellen van offertes en contracten in samenwerking met het juridische team
- Link leggen tussen de noden van jouw klant en de beschikbare HR-freelancers, dit in samenwerking met jouw collega’s
Wie zoeken wij?
Je beschikt over een hoger diploma, aangevuld met minimaal een eerste solide commerciële ervaring. Saleservaring binnen de dienstensector is een pluspunt. Ben je werkzaam als professional binnen de sector van Rekrutering & Selectie en je wil volledig voor de sales luik gaan? Dan kan dit ook zeker iets voor jou zijn.
De ideale kandidaat is een ondernemer pur sang die graag voor zijn/haar doelen gaat. Daarbij schrikken targets je niet af. Je bent in staat de markt te analyseren, een actieplan op te zetten en zeer hands-on bedrijven te benaderen. Je staat graag telefonisch in contact met bedrijven, bezoekt graag bedrijven en neemt graag deel aan netwerkevents waar je nieuwe contacten legt. Je kan zeer vlot communiceren in het Nederlands en heeft een goede kennis van het Engels.
Commercieel gedreven, resultaat- en oplossingsgericht, dynamisch en teamplayer zijn kenmerken die op jou van toepassing zijn.
Waarom jij deze opportuniteit moet grijpen?
Je komt terecht bij een internationale speler
op met véél uitdaging & doorgroeimogelijkheden. Jouw bruto maandsalaris bedraagt (afhankelijk van jouw ervaring) ± 3200€ bruto aangevuld met een maandelijks, kwartaal en jaarlijks bonussysteem. Extralegale voordelen zoals een firmawagen, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, laptop, gsm,...maken ook deel uit van het pakket. Jij hebt 20 dagen verlof, 6 ADV- dagen die aangevuld worden met anciënniteitsdagen. Je werkt in een flexibel uurrooster waar home-office ook deel van uitmaakt.
Ben jij klaar voor de volgende stap naar een internationaal bedrijf waarbij in een dynamisch team terecht komt?
Waag dan snel je kans op deze succesvolle nieuwe carrièrestap en solliciteer nu online!
#LI-DNI