Teamleader customer service - groeiende omgeving

Brussel noord | Teamleader Customer Service| Analytisch + communicatief | NDL/FR | vast contract | 1104455

Over de organisatie

Onze klant is een bekende speler binnen mobiliteitsoplossingen, een markt in volle beweging naar verduurzaming, met werkzekerheid en een enorme sociaal-maatschappelijke relevantie. Je krijgt een standaard opleiding van 3 weken. Daardoor ben je zeker van een vlotte opstart.

Jouw nieuwe functie

Als Teamleader Customer Service zal je een groeiend team van 6 personen aansturen. Je staat in voor de coaching en ontwikkeling van teamleden om hun vaardigheden en prestaties optimaal te verbeteren. Je zal nieuwe werkkrachten mee rekruteren voor in jouw team. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het analyseren van data en KPI’s om te kijken hoe de huidige manier van werken efficiënt kan worden verbeterd en of de vooropgestelde doelstellingen worden behaald. Tot slot, ben jij het primaire aanspreekpunt voor escalaties en feedback en onderhandel je in het sluiten van nieuwe samenwerkingsovereenkomsten met bepaalde klanten.

Jouw profiel

Hays is op zoek naar een analytische kandidaat met de juiste people skills. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Frans. Kennis van het Engels is een plus. Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand met
minstens 2 jaar ervaring in een leidinggevende en klantgerichte rol. Je beschikt over een strategisch denkvermogen en behoudt een helicopterview waar nodig. Tot slot, heb je een zeer goede kennis van Excel.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou een uitdagende en gevarieerde functie aan in een hecht team alsook een
aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen
zoals:

  • Maaltijdcheques van 8 euro/ dag
  • Woon-werkvergoeding
  • Cafetariaplan
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Kortingen op hun producten
  • Extra Bonus
  • 2x in de week vers fruit, hecht team,…

Je werkt in een 39-uren week met flexibele werkuren tussen 8 uur en 18 uur. Naast de 20 wettelijke verlofdagen krijg je nog 6 ADV-dagen. Na een grondige inwerkperiode kan je tot 2 dagen van thuis uit werken.


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Banking & Financial Services
Lieu
Brussels Capital Region
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
€3300-€4000 + extralegale voordelen
Réf. :
1104455

Contacter un consultant

Contactez Lisa Mees, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays, Culliganlaan 2A

Téléphone: 02 533 21 66

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217