Over de organisatie
Onze klant is een internationale speler, marktleider binnen zijn segment. Voor een van hun commerciële teams kijken we momenteel dringend op zoek naar een Customer Support medewerker met goede analytische skills en Excel kennis. Het gaat om een voltijdse betrekking voor een opdracht van 6 maanden.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Support maak je deel uit van het verkoopteam, en speel je een cruciale rol tussen sales en andere interne departementen. In dit team van 8 collega’s, sta je in voor je eigen B2B klantenportefeuille en monitor je hun dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse orders in SAP. Dit is van groot belang om latere issues te vermijden en dient nauwkeurig en administratief opgevolgd te worden. In het geval van technische fouten moet je dit opnemen met zowel de klant als andere interne actoren. Wanneer er foutieve productcodes gebruikt worden of nieuwe bestelnummers verkeerd zijn verwerkt moet je dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Waar nodig is schakel je de desbetreffende Account Manager in. Hiernaast sta je voor het merendeel in de ‘controlerende luik’ en proactief in contact met klanten omtrent promoties en nieuwe product launches. Dit gebeurt al per e-mail en via marketing, maar uiteraard speel jij ook een belangrijke rol en informeer je de klanten persoonlijk. Als Customer Support is het je doel om een goede band te creëren met zowel je Account Managers als je klanten. Het gaat niet om een verkoopfunctie, maar om een coördinerende back-office functie. Jouw doel is om de operationele flow in geode banen te leiden.
Jouw profiel
De juiste kandidaat heeft een bachelor- of masterdiploma en idealiter een eerste relevante werkervaring met CS of orderflow. Daarnaast is een juiste mindset en drive even must. Naast het Nederlands heb je ook een goede kennis van het Engels en Frans is een grote troef. Wat IT betreft, pik je vlot nieuwe systemen op. Kennis van SAP is handig! Daarentegen is ervaring of kennis van pivottables en v-lookup een must. Daarenboven ben je communicatief en administratief sterk. Je bent analytische sterk en denkt in functie van oplossingen. Je streeft naar efficiëntie en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Bovendien denk je proactief en kan je prioriteiten stellen in je job.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt je een toffe en gevarieerde job fulltime job met de nodige verantwoordelijkheid. Je komt terecht in een aangenaam en collegiaal team. Daarenboven kan je rekenen op een marktconform salarispakket met tal van extralegale voordelen. Bij deze klant kom je terecht in een aangename en internationale cultuur werkomgeving. Naast glijdende uren is ook telewerken hier helemaal ingeburgerd. Ten slotte zal je functioneren in een werkomgeving met ruimte voor verantwoordelijkheid en ondernemerschap om je zo te ondersteunen en te laten verder ontwikkelen in je job.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze tijdelijke job als Customer Support met analytische skills? Ben je beschikbaar vanaf april voor een periode van minimaal 6 maanden? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 032027964
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217