Over de organisatie
Onze klant is al meer dan 60 jaar actief binnen zijn domein en is een gekende speler in de regio. Als familiale en internationale KMO werken ze dagelijks aan verbetering en innovatie. Omwille van interne groei kijken ze uit naar een collega die het marketing team kan vervoegen, specifiek ter ondersteuning van hun segment e-commerce en webshop.
Jouw nieuwe functie
Als administratief bediende ondersteun je het marketing team en meer bepaald op e-commerce vlak. Samen met een directe collega zal je instaan voor het versterken en verbeteren van onze klant hun visibiliteit op verschillende marktplaatsen. Het gaat hier om operationele en uitvoerende taken, niet het creatieve denkwerk. Daarenboven zal je ook rechtstreeks met B2C klanten in contact staan omtrent vragen en opvolging die binnenkomen via e-mail en andere kanalen.
Concreet taakinhoudelijk sta je dus in voor:
- Content en extra materiaal verzamelen
- Marktplaatsen opvolgen en vervolledigen met de juiste content
- Producten online up-to-date houden en toevoegen van nieuwe artikels en artikelspecificaties
- Assortiment administratief beheren in het interne ERP-systeem
- Klantenvragen behartigen, zowel per telefoon als per e-mail
- Analyses maken van prijszetting in markt en concurrentie
- Ad hoc taken in het kader van het marketingplan
- …
Jouw profiel
Je beschikt over een bachelor of master diploma in een relevante richting én hebt interesse in de online wereld van e-commerce. Een eerste administratieve ervaring is een grote troef! Naast het Nederlands en het Engels, heb je ook een goede kennis Frans óf Duits. Wat IT betreft, werken ze met een ERP-systeem dat kan aangeleerd worden. Een goede basiskennis van MS office is wel gevraagd.
We zoeken iemand die houdt van administratie en een kei is in nauwkeurig en gestructureerd werken. Daarenboven ben je communicatief en kan je georganiseerd werken, en sta je graag in contact met andere partijen, intern of extern. Naast zelfstandig werken, ben je ook sterk in team. Ook ben je leergierig en positief ingesteld en durf je mee te denken en initiatief te nemen. Tot slot ben je flexibel en kan je je makkelijk aanpassen aan een omgeving waar efficiëntie en verbetering key zijn!.
Aanbod
Je komt terecht in een hecht en dynamisch team, binnen een gezonde en internationaal actieve Belgische KMO. Na een geslaagde interimperiode krijg je een vast contract binnen dit bedrijf. Uiteraard ontvang je een aantrekkelijk loon, afgestemd op jouw profiel en aangevuld met verschillende extralegale voordelen alsook mogelijkheid tot een cafetariaplan waar je op je eigen noden kan inzetten. Op jaarbasis bouw je 9 extra ADV-dagen op.
Solliciteer direct op deze vacature!
Zin in een nieuwe uitdaging als administratief bediende e-commerce in Lier? En klinkt deze job je alvast veelbelovend in de oren? Solliciteer dan online of neem contact op met Katrien Kosik van Hays Antwerpen!
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI