Administratief bediende webshop (NL-FR)

Lier | Administratie webshop + stuk CS | Vlot Frans | Communicatief & nauwkeurig | FT | 1099270

Over de organisatie

Onze klant is al meer dan 60 jaar actief binnen zijn domein en is een gekende speler in de regio. Als familiale en internationale KMO werken ze dagelijks aan verbetering en innovatie. Omwille van interne groei kijken ze uit naar een collega die het marketing team kan vervoegen, specifiek ter ondersteuning van hun segment e-commerce en webshop.


Jouw nieuwe functie

Als administratief bediende ondersteun je het marketing team en meer bepaald op e-commerce vlak. Samen met een directe collega zal je instaan voor het versterken en verbeteren van onze klant hun visibiliteit op verschillende marktplaatsen. Het gaat hier om operationele en uitvoerende taken, niet het creatieve denkwerk. Daarenboven zal je ook rechtstreeks met B2C klanten in contact staan omtrent vragen en opvolging die binnenkomen via e-mail en andere kanalen.
Concreet taakinhoudelijk sta je dus in voor:
  • Content en extra materiaal verzamelen
  • Marktplaatsen opvolgen en vervolledigen met de juiste content
  • Producten online up-to-date houden en toevoegen van nieuwe artikels en artikelspecificaties
  • Assortiment administratief beheren in het interne ERP-systeem
  • Klantenvragen behartigen, zowel per telefoon als per e-mail
  • Analyses maken van prijszetting in markt en concurrentie
  • Ad hoc taken in het kader van het marketingplan

Jouw profiel

Je beschikt over een bachelor of master diploma in een relevante richting én hebt interesse in de online wereld van e-commerce. Een eerste administratieve ervaring is een grote troef! Naast het Nederlands en het Engels, heb je ook een goede kennis Frans óf Duits. Wat IT betreft, werken ze met een ERP-systeem dat kan aangeleerd worden. Een goede basiskennis van MS office is wel gevraagd.
We zoeken iemand die houdt van administratie en een kei is in nauwkeurig en gestructureerd werken. Daarenboven ben je communicatief en kan je georganiseerd werken, en sta je graag in contact met andere partijen, intern of extern. Naast zelfstandig werken, ben je ook sterk in team. Ook ben je leergierig en positief ingesteld en durf je mee te denken en initiatief te nemen. Tot slot ben je flexibel en kan je je makkelijk aanpassen aan een omgeving waar efficiëntie en verbetering key zijn!.

Aanbod

Je komt terecht in een hecht en dynamisch team, binnen een gezonde en internationaal actieve Belgische KMO. Na een geslaagde interimperiode krijg je een vast contract binnen dit bedrijf. Uiteraard ontvang je een aantrekkelijk loon, afgestemd op jouw profiel en aangevuld met verschillende extralegale voordelen alsook mogelijkheid tot een cafetariaplan waar je op je eigen noden kan inzetten. Op jaarbasis bouw je 9 extra ADV-dagen op.

Solliciteer direct op deze vacature!

Zin in een nieuwe uitdaging als administratief bediende e-commerce in Lier? En klinkt deze job je alvast veelbelovend in de oren? Solliciteer dan online of neem contact op met Katrien Kosik van Hays Antwerpen!

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Retail & Consumer Goods
Lieu
Lier
Spécialité
Sales Support
Salaire
€2400 - €3200 bruto + voordelen
Réf. :
1099270

Contacter un consultant

Contactez Katrien Kosik, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Anvers
Hays Anvers, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027964

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief bediende webshop (NL-FR)

  • Office assistant FT of 4/5de

    Regio Antwerpen I Office Assistant I FT of 4/5de I Meteen vast contract I Automotive I 1105109
    Borgerhout€2500-€3500 met extralegale voordelen
  • Allround administratief medewerker FT of 4/5de

    Schoten | Administratief medewerker | FT of 4/5de | Mooie extralegale voordelen | 1105037
    SchotenMooie verloning aangevuld met extralegale voordelen
  • Facility & Office Assistant

    Zaventem | Engels & Nederlands | Vast contract | Internationale omgeving | Facility management | 1105821
    ZaventemVast contract
  • Personal Assistant

    Brussel | Finance Sector | Personal Assistant | Vast Contract | FR/NL | 1104825
    BrusselsEen contract van onbepaalde duur (voltijds).
  • Commercieel binnendienst medewerker

    Zaventem | Familiale sfeer | NL/FR | Technische sector | 1105486
    ZaventemVast contract na interimperiode, maaltijdcheques & 26 verlofdagen